poniedziałek, 3 października 2016

[Pod Lupą] Postać Ady w Soy Lunie!

Znalezione obrazy dla zapytania cande molfese soy luna


Od niedawna zostało potwierdzone że Candelaria Molfese zagra 
postać w "Soy Lunie". Będzie grała postać Ady. Kilka tygodni temu Cande na snapie pokazywała zdjęcia scenariuszu.



Ze scenariusza można wyczytać że Cande pojawi się w 36 odcinku drugiego sezonu. Będzie ona miała dużo ról z Simonem, Nico i Pedro.
Zobaczcie jak będzie wyglądała jedna z nich:

Ada: Gdzie są chłopaki? Nie mówi mi, że znów przyszłam za późno.
Simon: Póżno, nie, bardzo późno! Czekaliśmy na Ciebie, ale teraz muszę iść potrenować na torze.
Ada: Przepraszam, uwierz wyszłam bardzo wcześnie z domu.. Ale czekałam na przyjazd pociągu..
Simon: Nie mówiłaś że jeździsz rowerem?
Ada: Tak, ale w miało dzisiaj padać, więc nie miałam innego wyjścia..
Simon: (Przerywa) Dobra, nie obchodzą mnie już te twoje wymówi.


(Nie potwierdzone)
*Ada nie będzie wtrącać się w Lutteo, ale możliwe że zakocha się w Pedro i będzie wtrącać się w Pedelfi. 
*Będzie grać bardziej rozproszoną od Luny, faktem jest scenariusz wyżej.


Jak myślicie czy Ada dużo zamiesza między parami? Podoba wam się ta postać?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz