piątek, 11 listopada 2016

SPOILER LUTTEO Soy Luna 2 ( Pocałunek)


                                     
                           3 listopada na instagramie i snapchacie pojawiło się kilka filmików i zdjęć z planu serialu. W internecie,  wszystkich stronach związanych z Soy Luną pojawia się hasło #Lutteoforever :) Dlaczego ? Jeżeli chcecie się przekonać to wpadnijcie na posta :) UWAGA SPOILER :)




JEŻELI NIE CHCESZ WIEDZIEĆ CO SIĘ WYDARZY W SERIALU , LEPIEJ NIE CZYTAJ :)

                                     Ja szczerze mówiąc od rana siedzę i oglądam po sto razy zdjęcia i ten filmik. Teraz jestem tak pozytywnie nastawiona na 2 sezon , że chcę go już zobaczyć. To co ? Razem odliczamy do lutego ? :)


                                                            ZDJĘCIA :




Spacer i pocałunek <3

Krążą plotki, że scena z pocałunkiem obędzie się
zaraz po wydarzeniu z tym "wypadkiem" czy też zwykłym
biegiem Matteo za Luną 





FILMIKI :

                                                               Pocałunek Lutteo <3

Pocałunek Lutteo z dalszego planu <3 


  

Mam nadzieję , że post się spodobał :) Ja osobiście mam same dobre przeczucia co do 2 sezonu :) Miejmy nadzieje , że więcej takich szczęśliwych scen zaskoczy nas  w lutym. 
Buziaki :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz