czwartek, 8 grudnia 2016

#3 recenzja - Miesięcznik Soy Luna!


#3 recenzja - Miesięcznik Soy Luna!
We wtorek w kioskach pojawił się 3 numer magazynu Soy Luna! Tym razem wydawcy do dodatku zaproponowali nam bransoletki w stylu Luny! W numerze znajdziemy dwa wywiady - Valentiny i Michela. Jeżeli jesteście ciekawi treści gazetki, to zapraszam do dalszego czytania!

                     🙈🙉🙊


Okładka:

Na okładce widzimy Lunę, Ambar i Matteo. Widoczny jest napis "Bądź sobą". Widzimy wywiad z Michaelem Rondą. Widzimy breloczek DIY.

Środek:

Ten numer można przyznać, że już jest lepiej wykonany od poprzedniego numeru. Jeżeli ktoś zaczyna przygodę z modą, to jest idealna strona. Możecie zobaczyć styl Ambar, czyli Glam. Można zobaczyć styl innych gwiazd.

Jak wspomniałam wyżej jest super DIY. Dziwie się sobie czemu sama nie wpadłam na taki pomysł. Na prawdę super pomysł. Nie będę się tu rozpisywać, bo chcę z tego zrobić osobny post z DIY.

Nie mogło zabraknąć plakatu. Tym razem mamy plakat z Matteo i napisem " Enjoy what you Love"

Mamy jeszcze dwa wywiady. Jednym z nich jest wywiad z Michalem Rondą. Możemy się dowiedzieć się wielu rzeczy o jego życiu prywatnym. Ja dowiedziałam się jak ludzie na ulicy krzyczeli do niego, bo w jakimś serialu grał zły charakter i dopadli go, bo był zły. Fajny luźny wywiad.

Podsumowanie:

Ten numer jest zdecydowanie lepszy do poprzedniego. Fajni się go czyta. Dowiadujemy się wiele nowych i wcześniej nieznanych informacji. Do tego bransoletki, które są też fajne i możemy je ubrać do różnych okazji. Do mojego stylu nie pasują bo ja nie noszę takich kolorowych bransoletek. Oceniam na 8/10. Warty polecenia.


Podoba Wam się ten numer? Piszcie w komentarzach!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz