wtorek, 6 czerwca 2017

2 sezon SOY LUNY- nowinki

Znalezione obrazy dla zapytania soy luna 2
Dziś mam dla was trochę potwierdzonych informacji i nowinek na temat 2 sezonu Soy Luny ktory pojawi sie za jakis czas na polskiej antenie.
Zapraszam...



                         NAJLEPSZA SCENA


Według mnie najlepszą sceną tych 5 odcinków była scena z 24 odcinka. W tej scenie Matteo z Luną przygotowują układ na zawody. Niestety nie wszystko idzie tak kolorowo jakby się wydawało, gdyż Juliana, czyli nowa trenerka w Jam & Roller krytykuje choreografię. 

LINK: https://www.youtube.com/watch?v=7eRvnoT6T_k



                       NAJLEPSZY OUTFIT

W tym tygodniu na miano najlepszej stylizacji według mnie znów wygrywa Luna. Uważam, że strój w klipie do piosenki Siempre Juntos był bardzo dobrze do niej dobrany. Całą stylizację dopiełniła fryzura, czyli kucyk, w którym Karol wygląda ślicznie.





                       NAJGORSZA POSTAĆ:

Według mnie najgorszą postacią w tym tygodniu jest, nowa osoba w ekipie, czyli Juliana. Wspominałam o niej na początku posta, że jest ona nową trenerką w Jam & Roller. Od początku wszyscy bohaterowie jej nie polubili, ponieważ jest ona niemiła i złośliwa (mimo, że na pierwszy rzut oka tak nie wygląda).



                        NAJLEPSZY WYSTĘP:


Najlepszym występem w tym tygodniu zdecydowanie był klip do piosenki ,, Siempre Juntos". Ekipa nagrała klip po to by zakwalifikować się na zawody. Jeżeli jeszcze nie widzieliście to koniecznie zobaczcie:

LINK: https://www.youtube.com/watch?v=K9wZu4a7Yyg



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz