niedziela, 4 czerwca 2017

[Wywiad] Karol Sevilla: "Nie boję się porównań z Violetta!"


Po zakończeniu emisji serialu Violetta oraz 1 sezonu Soy Luny Disney Channel przygotowuje się na drugi sezon SL.
Dziś przychodzę do was z wywiadem z Karol Sevilla.

Zapraszam serdecznie do posta


Tele-ZdrowieSoy Luna jest przedstawiona jako nowa Violetta? Czy oglądałaś całą serię?

Karol Sevilla: Nie, oglądałam kilka odcinków.


Będziesz grać jako wzór dla wielu młodych dziewcząt. To bardzo ważne.

Tak, zdaję sobie sprawę! To  jest dla mnie trochę nerwowe, ale to normalneale jestemprzygotowana i gotowa stawić czoła temu rozgłosowi.


Ze swoimi rodzicami?


Tak. Jestem bardzo dumna z postaci jaką zagram. Moi rodzice nauczyli mnie być dumną z siebie i wiem, że zawsze mi pomogą, jeśli zdarzy mi się upaść. A to jest ważne.

Martina Stoessel, który grała rolę Violetty, stała się gwiazdą. Czy dziś marzysz o tym samym?

W rzeczywistości, podziwiam MartinęMyślę, że jest świetną aktorką. Ona jest bardzo przyjacielska, ale myślę, że każdy ma swoją własną osobowość. Martina jest sobą.Ja jestem inna.



Do obsady, nie trzeba się uczyć jazdy na łyżwach?

Szczerze mówiąc, nie wiem, ja nauczyła się jeździć w sześć miesięcy. Trenowałem jak szalona i tak dowiedziałem się, że się dostałam..


Boisz się porównań z Violetta?

Nie do końcaponieważ charakter Luny się bardzo różni się od Violetty. Violetta, to była bardziej taką księżniczką podczas gdy Luna jest trochę z boku chłopczycą. Ale oczywiście porównanie jest nieuniknione.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz