wtorek, 11 lipca 2017

[Opracowanie] Sobre Ruedas




Witam was w kolejnym opracowaniu na blogu! Dziś przyjrzymy się tekstowi piosenki Sobre ruedas, która w dosłownym tłumaczeniu oznacza Na kółkach, jednak bardziej pasuje mi tu tytuł Na wrotkach. Piosenkę śpiewa sześć dziewczyn: Karol Sevilla, Valentina Zenere, Malena Ratner, Katja Martinez, Ana Jara Martinez oraz Chiara Parravicini. Piosenka pojawiła się w odcinku 65 na jednym z Open Music. Nie przedłużając zapraszam do posta i opracowania piosenki. ;) 




Tekst piosenki:


Se que en este lugar
Todo puede pasar
Salto, giro y encuentro
Mi libertad

Tan intenso este amor
Siente mi corazon
Con el viento iremos
Mas alla

Ven te llevare
A tu lado ire sobre ruedas

Voy, vas, giro, vienes
De la mano tu me tienes
Giras, vienes, voy, vas
Volveremos a empezar

Sobre ruedas me vas a encontrar
Sobre ruedas mi felicidad
Con el viento en la cara soñando
Sobre ruedas lo vas a lograr
Sobre ruedas siempre voy a estar
Oh oh, una vuelta mas

Voy, vas, giro, vienes
De la mano tu me tienes
Giras, vienes, voy, vas
Volveremos a empezar

Se que en este lugar
Todo puede pasar
Salto, giro y encuentro
Mi libertad

Tan intenso este amor
Siente mi corazon
Con el viento iremos
Mas alla

Ven te llevare
A tu lado ire sobre ruedas

Voy, vas, giro, vienes
De la mano tu me tienes
Giras, vienes, voy, vas
Volveremos a empezar

Sobre ruedas me vas a encontrar
Sobre ruedas mi felicidad
Con el viento en la cara soñando
Sobre ruedas lo vas a lograr
Sobre ruedas siempre voy a estar
Oh oh, una vuelta mas

Sobre ruedas me vas a encontrar
Sobre ruedas mi felicidad
Con el viento en la cara soñando
Sobre ruedas lo vas a lograr
Sobre ruedas siempre voy a estar
Oh oh, una vuelta mas       

Una vuelta mas
Una vuelta mas           


Wymowa tekstu:

To
Se ke en este lugar
Todo płede pasar
Salto, hiro i enkłentro
Mi libertad

Tan intenso este amor
Sjente mi korazon
Kon el wjento iremos
Mas aja

Wen, te jeware
A tu lado ire sobre rłedas

Woj., was, hiro, wjenes
De la mano tu me tjenes
Hiras, wjenes, woj, was
Wolweremos a empezar

Sobre rłedas me was a encontrar
Sobre rłedas mi felisidad
Kon el wjento en la cara
Sońando
Sobre rłedas lo was a lograr
Sobre rłedas sjempre woj a estar
Oo oo, una włelta mas

Woj., was, hiro, wjenes
De la mano tu me tjenes
Hiras, wjenes, woj, was
Wolweremos a empezar

Se ke en este lugar
Todo płede pasar
Salto, hiro i enkłentro
Mi libertad

Tan intenso este amor
Sjente mi korazon
Kon el wjento iremos
Mas aja

Wen, te jeware
A tu lado ire sobre rłedas

Sobre rłedas me was a encontrar
Sobre rłedas mi felisidad
Kon el wjento en la cara
Sońando
Sobre rłedas lo was a lograr
Sobre rłedas sjempre woj a estar
Oo oo, una włelta mas

Sobre rłedas me was a encontrar
Sobre rłedas mi felisidad
Kon el wjento en la cara
Sońando
Sobre rłedas lo was a lograr
Sobre rłedas sjempre woj a estar
Oo oo, una włelta mas

Una włelta mas
Una włelta mas


Tłumaczenie tekstu:

UWAGA! TŁUMACZENIE ZOSTAŁO WYKONANE NA POTRZEBY BLOGA SOY LUNA POLSKA/POLONIA/POLAND. DO WYKORZYSTANIA TYLKO W CELACH PRYWATNYCH.

TŁUMACZENIE NIE JEST WYKONANE SŁOWO W SŁOWO. PRZY JEGO WYKONYWANIU ZALEŻAŁO MI NA ZACHOWANIU I POKAZANIU SENSU PIOSENKI, W SŁOWACH, KTÓRE DA SIĘ ZROZUMIEĆ.

Jesteśmy na torze
Spotykamy się wciąż
Salto, obrót, figura
Całkiem nowa

To ogromna miłość
Czuje ją me serce
Ciągle z wiatrem jedziemy
Coraz dalej

Podnosimy się
Zawsze z każdego upadku

Taniec, obrót, skok, dziś
Ramię w ramię jeździmy
Radość, szczęście, wy i my
Nawzajem się uczymy

My na wrotkach spotykamy się
My na wrotkach uśmiechamy się
Szczęśliwe nigdy
Ich nie zdejmiemy
My na wrotkach zdobywamy szczyt
My na wrotkach ciągle jesteśmy
Oh oh, uśmiechamy się

Taniec, obrót, skok, dziś
Ramię w ramię jeździmy
Radość, szczęście, wy i my
Nawzajem się uczymy

Jesteśmy na torze
Spotykamy się wciąż
Salto, obrót, figura
Całkiem nowa

To ogromna miłość
Czuje ją me serce
Ciągle z wiatrem jedziemy
Coraz dalej

Podnosimy się
Zawsze z każdego upadku

Taniec, obrót, skok, dziś
Ramię w ramię jeździmy
Radość, szczęście, wy i my
Nawzajem się uczymy


My na wrotkach spotykamy się
My na wrotkach uśmiechamy się
Szczęśliwe nigdy
Ich nie zdejmiemy
My na wrotkach zdobywamy szczyt
My na wrotkach ciągle jesteśmy
Oh oh, uśmiechamy się

My na wrotkach spotykamy się
My na wrotkach uśmiechamy się
Szczęśliwe nigdy
Ich nie zdejmiemy
My na wrotkach zdobywamy szczyt
My na wrotkach ciągle jesteśmy
Oh oh, uśmiechamy się

Uśmiechamy się
Uśmiechamy się

Opracowanie tekstu:

Piosenka opowiada o miłości dziewczyn do jazdy na wrotkach. Jest ona ich wielką pasją i pokazują to wszystkim wokół. Podoba mi się, że jedną pasję można połączyć z inną, a dziewczyny to pokazują. Wrotki to ich życie, a możliwość połączenia tej pasji ze śpiewem (czyli kolejną) sprawia, że mają dużo energii.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz