sobota, 5 sierpnia 2017

Wywiad z Valentiną!

Znalezione obrazy dla zapytania valentinazenere
Dziś zapraszam was na nowy wywiad z Valentiną Zenere w którym opowiada o jej przygodzie z wrotkami i SL oraz zdradza nam trochę o 2 sezonie serialu. Zapraszam

Czy przed kręceniem serialu jeździłaś na wrotkach?
      Nie, naprawdę nie miałam zielonego pojęcia o wrotkarstwie. 


Jak wyglądał twój dzień na planie Soy Luny?
            Opowiem jak było na początku, gdy uczyliśmy się jeździć na wrotkach! (Uwierzysz mi, że na początku kręcenia serialu nie potrafiłam nawet stać na nich,a teraz jestem prawdziwą królową toru). Codziennie wstawałam między szóstą - siódmą trzydzieści. O ósmej na rozgrzewkę biegaliśmy wokół toru.Następnie 5-6 godzin jeździliśmy na wrotkach doskonaląc swoje umiejętności. Na początku były to podstawy, lecz później przerodziły się w profesjonalne triki, które zapierają dech w piersiach.

Jakie były twoje początki w aktorstwie? 
Naukę rozpoczęłam w wieku sześciu lat. Nie pamiętam, czy już wtedy chciałam to robić. Moja mama opowiadała, że podczas któregoś występu powiedziałam ,,To jest powietrze muszę nim oddychać" i już wtedy stwierdziła, że powinnam zostać aktorką. Od tego czasu trenowałam, żeby w przyszłości spełnić swoje marzenie. Nigdy nie zapomnę tego jak kiedyś na zajęciach popłakałam się ponieważ byłam najmniejsza z wszystkich. Na szczęście rodzice mnie wspierali, a kiedy wyszłam z tych zajęć powiedziałam im, że nauczyłam się dużo i nadal będę to robić. 

Jaka była twoja pierwsza rola? 
       Pierwszą "poważna" rola była do ,,Casi Angeles" - miałam wtedy 13 lat. Ale największą rolą, jaką odegrałam w życiu była rola Ambar z ,,Soy Luny".


Na konferencji wspomniałaś, że przyszłaś na casting do zagrania innej postaci. Jak to się stało, że zostałaś Ambar?
         Przygotowywałam się, aby zagrać Delfinę, najlepszą przyjaciółkę Ambar. Kiedy czytałam scenariusz, pomyślałam, że chciałabym zagrać Ambar. Potem wszystko potoczyło się bardzo sprawnie i w ten sposób nią zostałam.             

Kiedy dowiedziałaś się, że dostałaś tę rolę? 
             Byłam w domu i zadzwonił Dario Coronel czyli kierownik i powiedział mi, że spotkanie zostało przesunięte na inną datę oraz żebym była gotowa, bo konkurencja jest wysoka. Potem odegrałam to co miałam odegrać i powiedziano mi, że dostałam rolę Ambar. Skakałam wtedy z radości jak małe dziecko, to była                                                    niezapomniana chwila w moim życiu.

Jak współpracuje Ci się z resztą obsady? 
      Jesteśmy jak rodzina, potrafimy pracować po 10 godzin dziennie, wspaniale się dogadujemy na planie jak i poza nim.

A teraz trochę o Valentinie



                        Valentina Zenere urodziła się 15 stycznia 1997 roku w Buenos Aires. Jest argentyńską aktorką, modelką i piosenkarką. Pierwszy raz na ekranie pojawiła się w reklamie Barbie. Jej pierwszą rolą było wcielenie się w Alai w czwartym sezonie serialu "Casi Angeles" Jest częścią kadry Multitalent Agencja, gdzie została powołana do kampanii "Sweet Victorian y Tutta La Frutta".Jest jedną z pierwszoplanowych postaci w serialu "Soy Luna"

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz